Rensarn

Ja, har vänt ut och in på vartenda skåp här hemma snart. Började rensa Ellas kläder, blev en hel del man la bort där. Sen en tur på toaletten och kasta iväg massa gammalt skit, från och med nu ska jag bara köpa sådant jag vet att jag behöver. ;) Ja sen blev det en svängom i min garderob också, konstaterade att jag har kläder jag aldrig sett förr. Kul! ;) Blygsamma två gamla linnen blev slängda.. Varför har man så svårt att kasta kläder man vet att man aldrig kommer använda? Testade igenom en hel del, kom med nöd och näppe i mina finaste byxor. Med massa vaselin och string (blir 1 mm tunnare än om man har hipsters ;)) kommer det gå galant.

Ska kanske inventera skoförrådet vid tillfälle.

Har haft en konstig huvudvärk hela dagen. Blir det åska idag tro?



Nu ska jag kolla efter en ny necessär för den jag hade har verkligen sett sina bättre dagar.. Jag menar jag åker ju bort så ofta så jag behöver en sån. ;)

Om ni undrar hur det går med BUS-brännan kan jag meddela att den funkar super på ställen som knäveck och armveck, blir en jättefin solbrun färg. Dock på alldeles fel ställe..


Prosit!
Postat av: Helena

när du rensat bland dina skor kan du ju meddela mig ;) du kan resa hit ner mkt när den tiden kommer ^^

2010-06-22 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0