sing haleluja

Idag ville Ella vakna sex.... fine, jag ha fått sovrummet ordentligt städat tack vare de så jag gnäller inte ;) Däremot så tog jag en tupplur nyss, gud så skönt! Sen gick jag in på h&m för å kolla efter jamas åt Ella, vilket är helt lönlöst då exakt alla mindre storlekar är slut. Nåja, dom hade massa toppar/linnen för 49,50! Och som ni alla vet älskar jag linnen, bah.. Jaaja Ella kanske kan ha nått utav mina linnen som jamas? ;)

Idag är det torsdag å det innebär pannkaka. Så mycke för lchf... å just nu känner jag bara för att trycka i mig typ negerbollar, mår apa!! Bara tanken på ägg får mig att kräkas. Bluhä. Synd att man ska bli så insnöad på något så man till slut inte kan äta det.


Snart helg!! Frihelg kan man säga... Håller tummarna för J & J, vore ju kanoners... Nästa vecka å veckan därpå har Jonas semester. Sniiickrraaa..





Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0