som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig

Idag har vi haft en sån där ta tag i allt småfix-dag. Mycket skönt tycker jag. Det har satts upp och donats med grejer jag bett Jonas göra för ungefär ett halvår sedan :) Ella somnade vid ett ungefär, sen dess har det varit fullt ös här. Storstädning på toaletten, storstädning i köket och .. hör å häpna, förrådet!! Gud så skönt.

Imorn är det ju bröllop, kul. Verkligen. Jättekul för dom.. Ja ä int bitter. Nej men imorn styr vi kosan mot By och galgbacken där momma, mormor, morfar och Markus är :) Blir grillning och pralinätning för damerna och herrarna får göra något manligt, typ fiska eller snacka motorer eller vad dom nu brukar göra.

Haha, jag bad brorsan gå och köpa en brun utan sol till mig, trodde det var helt solklart (hahahaha) vilken flaska jag skulle ha. Det tyckte inte han.. Han ringde och va helt förtvivlad, hihi :) En karl inne på Kicks kan inte annat än gå på tok. Appropå smink har jag nyss läst en helt jäkla otrolig sminkblogg, Lindas sminkblogg, så duktig skulle jag också vilja vara! Bra inspiration om inte annat..


Jag trivs!

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0