100325

Va iväg med Ella på BVC idag, alldeles själv!! Är imponerad på mig själv.. Dels för att jag avskyr babyskyddet (det gör aldrig som jag vill) och dels för att jag lyckades komma hemifrån med en mätt, torr å tyst Ella. Det gick med andra ord kanonbra, hon sa inte ett knyst. Då var det bara jag som har ett besök imorn då, men då kommer farmor hit å är barnvakt en stund.


Fick en jäkla massa paket idag. Hmm.. Tur Jonas inte är hemma när posten kommer ;) Lite kläder åt mig, lite åt ella och en del presenter.. Ska ju fylla Ellas påskägg snart :) Sen får Ella post var å varannan dag också, kul.



Sen fyller ju två tredjedelar av familjen engholm/persson år snart.. å frågan kom vad jag önskade mig (det här är till jonas å familjen).
Nya converse, vita
Bli blond!!! Blond som jag va -07.
En tatuering
Nya blommor... hjärtan på tråd, plättar i luften, taklökar och orkidéer....


Nu laga mat till världens bästa sambo å pappa!!!




Prosit!
Postat av: helena

jag har påskpresent till ella också ;) låter som ni haft en mysdag idag x)

2010-03-25 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0