100505

Idag var jag och Ella till bräcke, jag klippte mig.. något så vågat som .. taaadaa TOPPARNA!! Mitt hår är på utväxt, som vanligt. Kommer tamefan aldrig upp i den längden jag hade 07, men det är dit jag vill. Jag kan bli sugen på ett klipp, men näääeeej mitt hår är finast som det var då tycker jag. Sen är det lätthanterligast då också, väldigt viktigt för en som inte kammar håret. :b Medans jag klippte mig va pappa/morfar ute och gick med Ella, stoltaste morfarn ;)

Imorn och på fredag är Jonas ledig. Ska bli helt färdig därute, men det enda som fattas är taklisterna och liiite annat småplock och en rejäl städning förstås. Tapeterna blev jättefina, verkligen. Köpte nya gardiner idag, kommer bli fint. Får se vart de bär iväg sen.. Jonas är SÅ duktig för han har gjort allt själv. Ja han fick ju massa hjälp i somras av diverse karlar men av mig har han inte fått någon hjälp alls. Ha ha, lät hemskt va? Men det har sin förklaring..... Jag får iofs städa upp, vilket jag skulle göra igår men då brann dammsugarn. Eller vad den nu gjorde men det kom gnistor ur den...


Livet idag känns himmelskt!! Vi åt kryddiga tjocka korvar till middag, ella är söt o go, jonas är ledig, vi fyller snart år... Ja allt är bara bra idag.


Tjingeling!

Prosit!
Postat av: Lena

Spännande! Vill se nyrummet NUU!! :)

2010-05-05 @ 21:45:24
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: Helena

härligt att höra att allt är så bra :) önskar jag kunde komma hem nu i maj, saknar dig! är nyfiken på hur tjusigt ni kommer få det i vardagsrummet, för tjusigt det vet jag att det blir, du är så duktig på att dekorera :)

2010-05-06 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0