100514

Ibland räcker inte ord till.

enkelt är det. Jag vill säga saker på rätt sätt för att du ska förstå men någonstans på vägen knollrar sig orden så de gör sig oförstådda. Att det ska vara så svårt?

Kompromissa är något som ingen av oss kan så varför inte försöka göra det bättre? Jag vet hur jag vill ha det, men just nu är vi låångt ifrån det. Varför, varför är det SÅ svårt att försöka få till något bra med den man älskar mest av allt? Vad sitter det i?

Jag längtar tills imorn så oj oj, få lite egentid!! SÅ skönt. SÅ välbehövligt.

Jag längtar desto mer tills 10 - 14 juni. Faktiskt. Herregud, det blir semester för båda... Kanske ska radera våra nummer så vi inte ens kan ringa till varann. Det vore något.
Kanske man förstår hur mycket man faktiskt saknar varandra och behöver varandra.


Äh. Nog om det.
Idag är första dagen på hundra månader som jag har en vanlig bh. Vi snackar bygel, uppåttryck, fin färg och sanslös komfort. Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för mig..



Prosit!
Postat av: helena

förstår hur det är... det är tråkigt & jag hoppas det löser sig. att vara ifrån varandra är toppen & inte ens höra av varann, man behöver sakna mkt ibland :) jag jublar för dina framsteg ;)

2010-05-15 @ 15:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0