brain warner

Idag har vi varit iväg och gjort hemlisar! De kommer bli bra, en dröm som gått i uppfyllelse? Haha..




Mooo, gud vad jag saknar tjejmiddagar. Eller tjejhäng överhuvudtaget... mmmyys. Det har som blivit lite av den varan de sista åren :( Det är det enda jag riktigt saknar just nu! Det och en riktigt stor negerboll vore kalas.






Nä åter till mitt skrivande, sen blir det sista Lost-avsnittet, jag har köpt gravöl... Sen måste ju Ellas väska packas också.

Prosit!
Postat av: Helena

haha, den rubriken känner jag igen. :P jag vill ockå ha tjejhäng. vi tar det i sommar, det måste vi, annars växer det snart skägg på mig :P

2010-05-27 @ 20:07:48
Postat av: sandra

Tar gärna lite tjejhäng i sommar när jag kommer hem=)

2010-05-27 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0