fredag

Så var det fredag... Vädret är ju inte alls okej men det gör ingenting ändå. Öppnade brevlådan idag och blev glad, hallå adidas! Ska ta och packa ihop Ellas grejer och sen åka till Bräcke med henne! Hoppas nu mormor och morfar klarar av det här ;) Jag la för övrigt Ella igår vid elva efter att hon somnat i min famn, när hon hamnade i spjälsängen låg hon där och flinade i säkert en timme.. Vilket litet gobarn! Sen somnade hon så sött och sov till halv tio.


Ikväll ska jag dricka rosévin, mmm..


å tur att nåra tjejer ställer upp på tjejhäng i sommar, kan de kanske bli som vanligt då? ;) Kommer ni ihåg sommaren -07? Det gör jag, alldeles för väl.. Jag kommer ihåg att jag skrev en text på helgon att en ligger med andras, en ligger med 30-taggare och en har piska, haha. Tur man har humor ;)


nä packa väskan var det!

Prosit!
Postat av: sandra

Haha har ett svagt minne av den texten. kommer dock inte ihåg vem som gjort vad;P

2010-05-28 @ 13:18:19
Postat av: Helena

tänk om man kunde få tillbaka den underbara sommaren vi hade tillsammans. helt galet vad kul vi hade! & vad vin vi drack :P

2010-05-28 @ 16:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0