jag sörjer

Man blir ju något begränsad i sina aktiviteter då det ligger en Jonas och sover som bäst just nu, väck inte den björn som sover. Jaja han lär nog snart vakna, då ska jag kolla på film tror jag. Det sista lost avsnittet väntar jag på, det blir en liten avskedsfest då hade jag tänkt ha ha.

Hur ser vädret ut inför helgen? Säkert inge bra bara för att det är utomhus man ska vara. Hoppas på en riktigt fin sommar då vi har massa saker att göra ute, snickra, måla ... yada yada. Men bra blir det! Min egna lilla Timell kan han.. 



Heeeleena jag tycker du kan komma hit nästa helg ;) Träslaget! Ung mamma tänkte gå ut å svänga sina lurviga!



Prosit!
Postat av: helena

maaaatildaaaa jag skulle gärna vilket du vet. men jag hinner ju inte, jag kommer en annan helg. kanske svänga våra lurviga på ngt annat skoj... ;)

2010-05-26 @ 17:45:25
Postat av: isabell

du, får jag ett samtal då och en sång om lille katt? ;)

2010-05-29 @ 11:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0