kvart i tio

Fick mail från Nelly, de ville att man skulle delta i en undersökning och gjorde man det fick man 100 kronor i presentkort. Lätt värt det, ja. Ska nu fundera hur jag ska spendera denna hundring på bästa sätt.. Alternativt blev jag blåst. Ha ha.

Idag tog Ella alla sovrekord. Från halv elva till nio, gud SÅ skönt! För både henne och mamman ;) Förhoppningsvis fortsätter hennes nätter såhär. Man kan inte klaga på den här goungen alls, hon är helt fantastisk. Lite kinkig emellenåt men för det mesta superglad. Igår när jag stog och vek tvätt låg hon på sängen och var superglad, tokflinade hela tiden. Så mysigt :)


Jag körde en lchf-handling på ica, konsum och sen ica igen ikväll. Åh, mat är gott! Imorn tänker jag äta räkor, isbergssallad och majonnäs. Huuua vad gott.


Jonas håller på å sätter upp väggen till Ellas rum. Längtar tills man får inreda ett litet fint rosa flickrum... ;)

Prosit!
Postat av: Helena

rosa? hmf :P

2010-05-19 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0