TGIF

Ella sov till kvart i tio idag, likaså mamman. Vem är de som är tröttast egentligen? Men bara skönt att få sova ut så man är redo för helgen. Det blir att fortsätta med väggen till Ellas rum och eventuellt åka iväg någonstans. Jonas lär ha planer redan så jag får väl utgå från dom.

Annars så införskaffade jag lite kläder igår, dumt med rabatter. Mycket dumt. Jag testade mina svarta jeans igår och jag kom i dom, helt otroligt. Eller förresten det är helt jävla fantastiskt.

Nej nu ska jag äta ägg och sen gå ut på promenad! Bäst att passa på då vädret verkar ok. Har iofs inte hunnit stucka huvudet utanför dörrn än men det verkar bra.


Visst är det konstigt att människor kan vara så missunsamma? Herregud, var glad åt andras framgångar. Så jävla typiskt att skadeglädje är den sanna glädjen.


Ha en bra fredag!!


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0