ny vecka

Fick lite sovmorgon imorse, Ella börjar lära sig ;) När jag klev upp hade någon dessutom gjort upp eld, ååh mysigt! Nu är nog vintern här, tog och blev kallt hux flux. Men solen skiner och himlen är blå, så det är riktigt härligt väder ändå.

Nu ska jag svepa mitt te sen börja ta tag i alla måsten. Får se om Ella somnar eller om hon vill göra mig sällskap, förhoppningsvis somnar hon men hon är duktig ändå mammas lillpiga :-) Kom på igår när jag kollade på kläder på H&M att hon börjar bli stor! Så avla av er fort nu så jag får handla småkläder ;) Stog och tittade på ett Set från Lundmyr, men hoppsan det var visst för nyfödda.

Blev dock lite andra julklappar från Lundmyr!

Små strumpor och en sked. Nu får ni inte berätta för Ella vad hon ska få, sssshhh..



Glad och nyäten Ella :-)


Ha en bra måndag!

Prosit!
Postat av: Helena

sötaste lilltjejen :D

2010-11-08 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0