Björnbuse

Funderar på att baka något enkelt, för att fira tandläkarbesöket ;) Ha ha, nä men jag är som vanligt sjukt sugen på något gott. Som igår när jag kom hem, lite tidigare än Jonas trott för vem sitter inte i soffan och äter glass?! Ha ha, han brukar aldrig svulla ensam, trodde jag ;)



Börjar längta tills imorn kväll, CORNELIS! ÅHHHH, Hank von Hell  + Cornelis = el fantastico. Tur vi har världens bästa Lena och Anders som barnvaktar ♥




Ella fick en försenad doppresent idag, kul :) Börjar längta tills man får öppna hennes julklappar/presenter ;) Av oss va de sagt att hon inte skulle få för mycket, men det är svårt att hållla sig..


Glad björnbuse




Prosit!
Postat av: Helena

Sötnosen! Jag & bihanget kommer på besök i januari som det ser ut. Hoppas det passar ;D

2010-11-12 @ 08:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0