fredag, igen

Paus i skurningarna här, Ellabellabus ville inte sova mer och då passar jag på att äta lunch. Sen ett avkopplande avsnitt Tre Kronor ;)

Hua, skulle vattna blommor och såg att jag hade övervattnat några stackare. Skulle tömma bort vattnet och plantera om dom lite fort, det luktade ruttna ägg!! Fy, de va den värsta stank jag någonsin varit med om. Jaja, får bli lite nya blommor framöver, tror alla är på väg att dö?

Min dotter har en förkärlek för lappar (alltså inte samer utan tvättrådslapparna), varje morgon äter hon på lappen till snuttefilten och även på den som är på hennes nya tiger. Nu när hon skulle sova middag la jag på henne en filt, när jag kom dit för att ta upp henne hade hon hittat lappen på filten och låg och åt på.. Så, hon önskar sig lappar i födelsedagspresent ;)


Yes, paketet från Ellos hade kommit! Håller alla tummar att de är helt... Är ingenting till mig utan bara julklappar och en tröja till Jonas, men kul ändå.

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0