jag rullar

Idag hade Jonas sovmorgon, och jag lyckades få Ella att somna om till halv åtta. Perfekt morgon med andra ord. Jonke är på nån kurs idag och jag ska åka till Bräcke och fixa med lite papper. Pappa/Morfar ha ju semester den här veckan så lite måste vi ju störa. Ska även be om en omelett, han är kung på det. Skulle precis ringa och förvarana men han svarar inte, tur man har egen nyckel då ;)

På lördag blir det nog en snabb stadstripp. Jonke needs pants and Ella some stuff. Jag behöver gå ner i vikt... Sen massa annat smått och gott ska inhandlas, äntligen!! Även titta på bilbarnstol..


För övrigt ha våran audi något fel. Det blir ingen värme, ja men vad trevligt. Varför kunde det inte vara åt andra hållet? Då hade man ju inte behövt åtgärda det förrän till sommaren. Jag hatar bilar. Vi har haft otur med alla bilar, när ska det vända? Förra audin blev Jonas påkörd med, nya blev han påbackad. Förra audin la kombiinstrumentet av (vetifan vad det är men dyrt som satan var det) dagen innan vi skulle sälja den. Volvon gjorde vi motorrenovering på ifjol för den spotta ur sig kopiösa mängder olja... I HATE BILAR!!!
Ja, nog om det :-P


Nu ska jag äta Salami sen packa sen iväg,
adjöken

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0