SPA!

Har spenderat flera timmar på badrummet, lite ansiktsmask, vaxning, måla naglar, inpackning och så vidare. Vill ni ha recept på världens bästa ansiktsmask? Klart ni vill, så här kommer det;

Lös upp två/tre Aspirin med två droppar vatten eller i någon ansiktsrengöring (blir "fastare" då), kleta runt i fejset och vänta ungefär 4-5 minuter, peela lite lätt och skölj! Men akta näsborrar och mun, om ni inte vill behandla insidan också. Låter helt tokigt det här, men jag har kört med det i fem år och det fungerar lika bra varje gång. Anledningen är att Aspirin innehåller Acetylsalicylsyra, vilket inte andra värktabletter gör så ta inte alvedon istället för guds skull ;))
Billigt är det också.


Jo, sen har jag kraschat en ljuslykta i afton. Fy fan, fröken klantig.. Men, anledning att köpa nytt ;)

Nu ska jag ladda batterierna i soffan, lyssnar på gamla takida låtar, underbart! Åh gud, Score är så mycket tonåren så jag mår nästan illa. Hua, vad mycket man varit med om. Appropå Takida så frågade jag eeerhm, någon, för nån helg sen vem som sjunger i Blowball. Det har jag alltid velat veta, och svaret fick jag då. Synd bara att jag va fyllskalle och icke kom ihåg vad han svarade.. Haha.




I'm waiting for you to call but I got to do it myself, I wonder why
How can I be so insecure when I don't mind

When you looked at me and said; I think you're mine
I fell in love with you tonight

I used to go by your house, if you were there, I'd wait all night
Every time hide and you appear I always want to be there



Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0