Bäpple

Har en liten tjej här hemma med humör och dreggel :-) Även lite snor å tårar. Förhoppningsvis tänder, som gärna kan få spricka fram inatt. Hoppas hon sover hela natten, peppar peppar.

Fick massa skoj med posten idag - bland annat Goodiebagen. Dom hade skickat med en extra kräm, alltid roligt! CK One luktar gooott på Jonas, kåt lillpojk ;) Mmmhhm, minnen åh minnen. Även lite mineralsmink, vet dock inte om det är något jag vill ha kvar. Ska göra en storstädning (hhrrrm) snarast.

Blev efterrätt idag, reggade mig på viktklubb igår och svullar idag. Jaja, det är väl liiite bättre än 1 kg godis? Ja, precis ;) Gjorde en ruskigt god äppelpaj! Med toscatäcke, det ni. Lite syrlig och bitter på något vis. Inte söt och sliskig, mer maskulin liksom. Mer Sporty Spice, haha.


Imorn är det lördag och det ska regna. Ska iallafall ta mig iväg och rösta i helgen, antingen imorn eller söndag.


Ska komma överens med Jonas vem som får sovmorron imorrn, gissar på han.


Trevlig helg på er

Prosit!
Postat av: Lena

Ooh då kanske jag får min goodiebag snart också!:)

Ha mig i åtanke när rensningen sker!! ;)

2010-09-17 @ 23:22:00
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0