Filippa K

Paketuthämtning idag igen! De va det förlorade paketet från Ellos som kom, Ellas overall och två muggar. Har velat haft dom muggarna jättelänge så jag slog till, man fick dom för 49,90 ;) Kostar låångt över de i vanliga fall. Problemet är att de bara är två, vill gärna ha fyra till...



Härligt väder vi haft idag, eller inte. Men har fått två skåpluckor målade och ditsatta, bara 20 to go.. Gud, vilket jävla projekt. Ellisen har ätit fisk med hela kropen, spottade den åt alla håll. Kände att jag luktade som en hela feskekyrka efter hennes måltid så det blev till att sanera sig.. Längtar tills hon kan äta på en sansat sätt, dvs utan att kleta ner allt i hennes omgivning ;)
Nu ska jag snart iväg å få håret fixat, ååh har längtat sen förra veckan.

Vi hörs!




Prosit!
Postat av: annie

Ja, jag bokar allt i samma stycke :) Sundsvall-Halmstad, också blir det automatiskt något byte däremellan. PRIO-kort har jag fixat faktiskt, men tack för tipset!



Ja, jag får också försöka se någonting positivs med distans:) Men vissa kvällar är man så tjurig så allt känns bara negativt. Usch! :P

2010-09-21 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0