hur gör djur

Har precis kommit hem från Bräcke, vilket jäkla ÖSREGN den här fredagskvällen bjuder på. Tror jag blir tokig.

Rotade i mammas gömmor och hittade precis sådant jag ville ha, braa :-) Tur hon är loppisgalen, så slipper jag rota runt.. Vi fick även med en skötbädd hem, nu ska skötbordet väck. Ni som varit här vet hur trångt vårt badrum är så det ska bli skönt. Lilfisen är ju lite för sprattlig nu så man törs som inte ha henne där, bättre att lägga henne på golvet då. Egentligen förstår jag inte det här med skötbord? Visst, de är bekvämt men vafasen.. golvet, köksbordet, sängen eller liknande går lika bra. JA, jag lägger såklart något under! Så ni kan vara lugn ;)
Det är sån hysteri kring det här med barn, man ska ha allt! Den ena grejen konstigare än den andra.. Ett litet tips till er; när ni ska ha barn fråga era föräldrar vad de hade - de behöver ni också. Allt de kunde vara utan kan man vara utan själv också.. Har svårt att tro att en bebis blir lyckligare av alla prylar. Kärlek är gratis. Ja nog om det, det är bara mina reflektioner, jag har själv varit lite lättlurad och handlat diverse olika knasiga grejer som bara blivit stående. Man lär sig så länge man lever ;)


I helgen har vi två problem att lösa, och jag hoppas verkligen vi löser dom. Men sen är det mesta öppet, får hoppas på lite bättre väder.


Nu blir det film, god natt.

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0