Tisdag

Har nästan precis slagit ner baken i soffan, har varit ute på vift hela dagen. Först fika på källarn och sen blev vi visst kvar hos Lena så de blev middag där med :) Kanoners. Börjar få benvärk känner jag.. hmm. Man är inte van att kuta runt på det här viset ;)

Na na na.. Känner mig rastlös på något vis, vill göra något men orkar inte?! Ska väl masa mig ner i tvättstugan vad det lider, sen blir det nog Tre Kronor eller tidig kväll! Så underbart skönt att sova. Fick förresten nå receptblad idag, på efterrätter! Mmmm.. Blev vrålsugen att göra någon avancerad efterrätt, men nu? Njaeehh.. Men gott är det att äta ändå ;) Ska kanske eventuellt baka imorn, får se vad jag känner för då. Är ju härligt att ha något i frysen för kalla höstkvällar ;) Kanske göra 35 sorters kakor så man har åtminstonde 12 sorter kvar till dagen efter.

Lider av ett stort shoppingbegär, måste stillas. Få kika på h&m.. Å drömma ;) Ska verkligen lära mig det här med ekonomi & budget. På tal om det har jag hittat julklappar till Ella....

Ska kolla blocket efter nytt hus som jag konstaterade att jag nog måste ha.. hehe. Kanske ska bli särbos? Vore något de.

Adjöken

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0