uttråkad

Fick ett ryck, möblerade om i köket. Blev bra, men inte så kul när allt runtomkring ser 'trasigt' ut ;) Får hoppas vi blir klara ute snart så vi kan göra färdigt runt alla fönster. Men bra blir det! Blir bra att få bort dom där ohyggligt fula fönsterbrädorna i köket, fy. Har stört mig på dom sen vi flyttade in ;) Det är ett fönster kvar, sovrumsfönstret. Så vi hoppas på uppehåll imorn så är det ur världen. Får se vem man våldsgästar imorn då..


Är så uttråkad nu så jag tog och beställde lite julklappar. Broder avklarad, även Lisen. Blev lite smått åt Ella också såklart. Haha, man är ju tokig egentligen.


Jonas fippla på min telefon nyss, ringde upp brorsan så han hörde allt vi sa. Teknikens under Jonas Engholm ;)

Sova nu kanske så man orkar göra allt man ska imorn, banta, träna, bli en bättre människa, inhandla grönsaker, ja ni vet, det gamla vanliga!

Jag efterlyser tjejmiddag, vem som helst välkommen å gärna så fort som möjligt! Vore kanonkul.

Prosit!
Postat av: Lena

Alltid gott med middag! ;)

2010-09-25 @ 23:10:54
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: isabell

vad har du beställt till mig?? extraljus till min bil kanske?

2010-09-26 @ 19:41:42
Postat av: annie

tjejmiddagar är bäst!

jag kan ta med mig lite julkorv :)

2010-09-27 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0