Ingen annan än du

Imorn ska vi iväg igen, hoppas de håller i sig.. Det hära! Känns just nu som att man svävar i någon sorts limbo, ingemansland eller vad man ska kalla det. Vet varken in eller ut! Vad man ska göra, tro, tycka eller något.. Får jag ett svar imorn blir jag nöjd! Två veckor i ovisshet är illa.

Igår va vi iväg på dollars, ja å helena. Nu kommer jag inte åka dit på flera flera månader, den affärn gör mig illamående! Haha ;) Eller va de godiset som gjorde mig illamående? hmm..


nä nu ska jag läsa lite grann å sen kramas med jonas... vi håller på å måla för fullt, blir bra blir bra.


Adjö!


torsdag

Mycke funderingar, kommer de hålla, när är de klart, hur blir det, hur funkar de å så vidare. Ja om utbyggnaden då såklart ;) I det här regnet känns det som att det är mycket som blir förstört.

Jaja, efter regn kommer ju solsken?

Det här blir nog en lugn helg.. Det vore skönt, det var som ett tag sen! Nästa helg är de släktträff å säkert något annat nästa helg....


Nu ska vi fundera lite till här, kolla på grannfejden - folk är inte kloka!!

onsdag

Börjar känna mig lite piggare, kan bero på att jag fortfarande få ha sovmorgon... Trodde jobbet skulle gå åt pipsvängen igår, det gjorde det inte. Funkade bra, fast jag satt där jag satt. Något lättare ikvl alltså..

Ska försöka ta tag i något idag. Jag tappade lusten totalt sista semesterveckan att göra något, jag har inte ens lagat mat sen dess! Åh herregud, kanske dags att vakna ur dvalan.

Imorn om jag har tur kommer jonke hem. Det vill jag verkligen!




Nä nu ska jag ta en dusch, en alvedon (ont i ryggen?) och sen börja i någon ände..


måndag

Fyfan vilken dag!! Började åtta, klev upp efter jonas åkt iväg å ja.. de gick väl till slut. Satt fem timmar på jobbet, fattade ingenting. Kände mig som ny om man säger så... Jaja, det är väl lite positivt också. Slutade vid ett å drog iväg en repa, blev stoppad av polisen. Jippie kaayeey, nykter va jag å tur att dom inte kollade däcken. Sen hem, däckade... Gjorde middag, däckade igen... Är det såhär att börja jobba igen efter semester vill jag aldrig mer ha semester! Vilken ångest.. Vilken trötthet.. Vilken oglamour.. Vilken pärs.. Vilken vanlig vardag igen.

Jonas är borta på jobb också, första natten är vemodig.. Tårar lär väl trilla!



Vi får se hur de här blir å god natt

RSS 2.0