Dyngkåt och hur helig som helst

God morgon fredag!
Fick en bokleverans idag, beställde lite med mamma. Blev en kokbok till Ella (eftersom hon vägrat äta min mat) och Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer. Tyckte den sistnämnde kändes som titeln ur mitt liv.. Ska dyka ner i dessa så fort jag får tid! Det är ju rogivande att läsa..


Var jättetrött imorse, jag och Jonas fick ett ryck igår vid åtta-tiden och va igång till elva.. Smart. Kände mig mer död än levande, men vi tog en rejäl sovmorgon så det ska nog funka :-) Nu blir det lunch sen försöka få någon ordning här, tvätta lite och lite annat stök.

Längtar till ikväll! ♥


Prosit!
Postat av: annie

Åh, vad söt lilla ella är! :)



Nej, jag har aldrig varit där faktiskt. Har varit inne på hemsidan massor av gånger så jag vet inte hur jag kan ha missat att dom har en butik i Njurunda. Om jag ska åka dit något, ska jag inte åka dit när jag precis fått lön iaf.. :)

2010-11-12 @ 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0