vit jul

God morgon! Ella har levt rövare inatt så kan inte påstå att jag är utvilad.. Men vi hade jättemysigt igår och filmen var suverän ♥
Drömde t om om Cornelis inatt. Ibland önskar man att man var född på 60 eller 70-talet, det verkade så okomplicerat då? Flower power liksom.


Sitter och rotar runt på diverse webshoppar i hopp om att hitta något fint till jul.. Ja julklappar till mig själv :-) Vill ha lite nytt julpynt i vitt! Ha ha, oväntat va? Men jag har mensvärk och då är det alltid synd om mig, hua. Shopping lindrar alltid.

Ska invänta att tabletten börjar verka sen kicka igång dagen. Lunch med Ella, packa och sen iväg till Bräcke. Firande av pappa (x2) i dagarna två, vilket innebär trerätters med bl a plankstek! O'hoj, kan bli en bra dag! Som vanligt sover vi över och det ska bli intressant nu när vi har en liten livlig krabat med :-)

Nä en lång varm dusch så kanske man orkar med dagen sen, ha en bra helg!


liten liten ella

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0