torsdag

En dag kvar till helg, men vad är det för tröst när man jobbar? Jaja, det ska nog gå bra ändå. Idag hade jag utbildning, faktiskt riktigt bra. Roligt att höra sin röst, skitskoj. Men något gott ska väl komma av det också. Nytt schema också, blähe.. Men spelar ingen roll, en månad kvar sen går man på semester.

Jonke å ja ha pussats nu en stund, härligt att ha en karl i sängen, hehe.. Det får man alltid något gott av! ;) Han är på möte nu så jag ska fortsätta ta undan påskgrejerna. Va ute förut å tog undan riset, då gick toktanta förbi. Hon som står still när det kör förbi en bil, lite roligt att man då väljer att promenera efter 83:an... Jaja, när jonas skulle backa från gårn stog hon och lurpassade bakom ett garage (?) en bra stund innan hon vågade sig ut på vägen. Men ack då kom det en bil så hon blev stående en fem minuter till.
Jag blir faktiskt lite orolig. Tänk om nöden slår till? :P

Ähm... Igår va jag till Östersund, besökte panduro å hittade ingenting av det jag skulle ha! Jäkla skit... Annars jävligt dålig shopping, östersund håller icke måttet längre ;)


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0