release me

Idag ska jag plantera om blommor, sminka mig och sen låna lite pengar av banken. Sen vill jag dra med Jonke till s-vall en sväng, kika lite.... Men de vet jag redan hur de kommer sluta.

Hursomhaver, jag är hyffsat frisk. Ellerja frisk, men förbannat nervös? Någonting sånt.


Åsiktsmaskinen har vaknat. Avundsjuka? .. well



Jag har icke rökt sedan söndags. DET NI!!


Prosit!
Postat av: annie

känns som att det var riktat mot mig, men jag är inte det minsta avundsjuk. är ju bara att springa in på närmaste guldfynd anytime, om jag så känner för det.. :)



har inte rökt sen den 6e. woho.

2009-02-19 @ 11:41:47
URL: http://anniiie.bloggagratis.se
Postat av: matilda

ja alltså vill du ta det som att de va riktat mot dig så gör det. men, vi förlovade oss efter ett år så hur kan jag INTE känna mig träffad av det du skrev isånnafall?





grattis.

2009-02-19 @ 17:49:24
Postat av: helena

tant agda är så duktig så :D

2009-02-19 @ 21:22:20
Postat av: annie

Ja, men tycker inte det var någonting att "känna sig träffad" över, eftersom jag inte har sagt att det är någonting negativt om förlovning. Bara att jag tyckte att så många hade brått om det.

2009-02-19 @ 21:34:19
URL: http://anniiie.bloggagratis.se
Postat av: matilda

som sagt, vill du ta åt dig av det jag skrev så gör det.

men det du skrev var om folk som är förlovade, och voila, det är jag? så träffpunkten är ganska stor.

2009-02-19 @ 22:42:56
Postat av: annie

Men gud. Fattar inte ens vad det är att tjaffsa i? Som sagt jag har inte skrivit att det är någonting dåligt med det, bara att många har bråttomt med det! Många av mina kompisar är förlovade, men ingen tog det som minsta kritik. Tro inte att jag tycker att du och jonas är dum som förlovade er, jag är glad för eran skull, tro det eller ej! Och det där inlägget om avundsjuka, var faktiskt inte relaterat till dig. Utan något jag tänkt på länge.

2009-02-20 @ 10:23:24
URL: http://anniiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0