you make my head spinn

Idag hade jag helg, fast ändå inte eftersom jag jobbar nu. Men det är verkligen underbart att starta dagen med sovmorgon, lång frukost och sen en ännu längre dusch. Inte mycket som slår det! Dessutom är det tokhärligt att få vistas inomhus i detta klimat. Jag låg inte på latsidan hela dagen, hann faktiskt med tvätten.. Hmm, när solljuset kommer fram ser man allt styggt inomhus. Alla fläckar på väggarna, golven, färgen osv. Så nu vill jag göra om tvättstugan. Tja, varför inte? Greppa pensel där med liksom..


Imorn har jag ett kortpass, sen har jag helg. På lördag är det ju alla hjärtans dag och jag tänkte överösa Jonas med kärlek. Fixa middag och dona.. Kanske se en hockeybockeymatch - men njaaaa..


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0