abso-fucking-lutely

Tjenamors. Jag har redan (!) jobbat av hälften. Fick ett tokryck imorse å stöka undan lite grejer, känns bra. Ha något som hänger över en som måste göras är inte roligt. Hade nyss lunch, åt köttfärssås. Och det var absolut sista gången jag har kidney-bönor i den. Blä. Urk. Usch. Bönor är för anna skipper och hon kan gladeligen behålla dem. Tack för det.

Något mindre trevligt är min tumnagel, den gick av igår och nu har den skivat sig.. Jag har "tvånagel". Äh, poängen är att de gör svinigt ont, precis som mina stortår!! Aaah jag hatar naglar.... För tillfället. Men de kanske är smärtan jag ogillar mest?


Nu snöar det, men ja.. De ska ju bli vår nu!!


Jonke är på väg hem, när han kommer hem ska jag pussa sönder honom....... hi hi hi. Fast först en lång dusch, annars kan han glömma myset. Han lär lukta hockeytrunk.
I rest my case.


Ikvl är det Beck också.. Ja ha sovmorgon imorn, kanoners!

Fridens liljor,
eder matilda


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0