hey

Fyfan så skönt jag sov inatt! Hade världens skallebank igår, började vid två tiden. Mådde tokilla och direkt när jag kom hem la jag mig och vila.. Till slut orkade jag duscha och sen kollade jag och jonke på lost, efter det somnade jag ovaggad! Så jäkla skönt att skallebanken är borta idag, känner mig som en helt ny människa även fast jag klev upp 0430 ;) Jobbar fram till 1230, sen ska jag hem och ta itu med huset.. Det ser ut som ett bombnedslag, orkade som inte röra en pinal igår.. Jaja, nya friska tag idag!

Idag kommer ju dessutom lillsnöret på middag. Hmm, de va ja som skulle kocka ja.. Herregud. Har levt på mammas chili con carne hela veckan så kanske dags att man intar platsen vid spisen då och lagar mat själv.


Hur som haver, nu har jag snart helg. Förutom att jag jobbar söndan då..


Nu fick jag sällskap här, adjöken!

visst äre härligt med mildare väder?!

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0