Tjohej

Idag och igår har det gått undan här.. Fått tummen ur - ni vet, och gjort sånt jag gruvat mig för länge. Kan de vara solen som ger en lite extra energi? Jag hoppas de, så de förblir såhär till oktober ungefär.

Igår bråkade vi med Annika, jävla satkärring!! Nu är hon dock ihopskruvad, lite repor här och där och den kunde sett bättre ut. ALDRIG mer möbler från Jysk. Beskrivningen tror jag Picasso har snott ihop på en kafferast, total obegriplig! Jaja, vi kliade våra huvuden länge men till slut så satt allt ihop. Idag har jag flyttat in i den, det ekar lite tomt men känner jag mig själv rätt så fyller jag den ganska snart.


Nu har jag gjort negerbollar, de är ja värd! Ska jobba kvällen, imorn med och torsdag med. Planerar åka till Bräcke på torsdag.. Umgås??! Hur som haver så är de skönt att jobba kväll, men jobbigt att de blir så lite tid att vara med andra.. Alla andra som jobbar på dagarna vill säga. Men jag får en jävla massa tid för mig själv, haha!



Dom där korten kommer upp någon dag, jag törs nog lova det..


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0