söndag

Helgen sista dag, det var väl roligt hahahaha. I fredags sov jag i Bräcke, de va mysigt. Få vara hemma lite är aldrig fel. Igår va jag, mamma och pappa till stan och gick på stan en snabbis, snabb som i en affär max! Fick dock Langos, å de va ingen höjdare. De va däremot negerbollen jag åt.. hehe.

Jonas jobbar, hela helgen lång men det är bara bra. Man får tänka framåt :) Har ju blivit som lite väl mycke sjukdagar å liknande på sistonde, men vad gör man inte? Är man så illa tvungen att åka på sjukhuset så tar de ungefär hela dagen å då blir de inge jobb. Appropå sjukhus så hämtade jag ut sprutor (!!) för en hel jävla förmögenhet i fredags, yippieee kaaayeey vad roligt att ta sprutor, men dom gör ju gott! Sen blir de fler jäkla sjukhusbesök på det också. Men i slutändan blir det kanoon, fick ju som bonus lyssna på lillhjärtat i fredags! Då är de värt de flera gånger om.


ja men.. vilka ska vaccinera sig mot svinis?


Snart är de snö ute, tack å lov!


Prosit!
Postat av: annie

sprutor? vad har hänt?

langos är tokgott tycker ja :)

2009-09-27 @ 16:00:07
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0