100222

Vad gör jag vaken? ... Ella vaknade vid Fem och har nyss kommit till ro igen.. Mammsen däremot blev pigg. Hmm..

Jonas tog upp hålet igår, skönt att det är gjort! Blev inte alls så dammigt som jag hade trott, ännu skönare. Inte som när vi slipade golvet i källaren, å gud vilken mardröm. Är det något med byggen jag hatar är det just när det ska flis ner så förbannat. Jag torkar fortfarande slipdamm från källargolvet om man säger så.. Men skönt som sagt att det inte blev så farligt nu då. Det som återstår är nästan roligt... Dock har vi andra bekymmer, men det löser sig väl på en tio årsperiod. Jag börjar hålla med min farmor om en sak, de som är arbetslösa verkar vara de som har mest pengar. Jag blir så uppretad så jag går i taket snart. Det är inte avundsjuka eller missunsamhet från min sida, det är en stilla undran om varför en del slipper växa upp...

Känns som de börjar bli lite förkylt här. Jamen.. nä tack.


Snart fyller vi ååååår.. Jag säger vi för det är en dag mellan oss, helt sjukt egentligen. Ska bli SÅ kul med lite presenter, girig som jag är.. Haha nä, så hemsk är jag faktiskt inte. Kanske dags att börja baka? Eller så inte, känns inte aktuellt att börja med nå kakbak på dagarna.

Nu ska jag försöka sova!! Längtar till helgen, då ha jonas lovat mig sovmorron..


Prosit!
Postat av: helena

jag kan nog hålla med om det där med arbetslösa, hos vissa verkar det som att de uttryckligen skiter pengar >_<

2010-04-22 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0