100408

Ella har börjat med en fin vana, sova lite längre på natten.. Härligt. Sen ville jag ta extra sovmorgon ändå, men det ville icke hon. Så vid kvart över tio började hon stöka å böka å killa mig under hakan :) Nu sover hon igen..

Väntar på morfar, ska komma med toalettpapper HA HA HA.. De där med handlingsfobier är hemskt ;) Haha nä så illa är de inte..


Fick deklaration. Jaa jippiiiiieeeee.. Ungefär. Alltså allt över inte minus är ju bra. Tyvärr räckte det inte till min lilla inköpslista på ikea jag knåpade ihop härom kvällen men jag kommer nog en bra bit.. Dom har ju en funktion på hemsida där man kan göra sin egna inköpslista, kul tänkte jag å testade. Inte lika kul att se resultatet :P


Nä nu måste jag äta något!



Prosit!
Postat av: helena

haha, toapapper ja :P

2010-04-09 @ 11:05:11
Postat av: Lena

Vore trevligt att ses! MEN, må vänta och se i vilket skick jag är.. vart tokförkyld efter vistelsen hos er (inte pga er men det hände efter)mår dock bättre nu och så ska vi eventuellt på 30års fest imöra.

Btw hade jag vetat han skulle ut å handla dasspapper hade jag också beställt! XD

2010-04-09 @ 20:05:51
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0