100414

Idag är en stor dag, mycket stor. Dels så kom jag i ett par vanliga jeans!!!!! Inte mina favoritbyxor dock, men ändock ett par vanliga jeans utan en fet jävla mudd längst upp, JÄS! Jag gick ju inte hela graviditeten ut som ni alla vet fast jag hann ändå samla på mig 20 kg... Huuua.
Sen så har Ellabella passerat 4 kg. En viktig dag :) hihi.

Annars så har vi nästan nyss kommit hem från Sundsvall. Vi kom iväg i hyffsad tid, Ella hade återbesök hos läkarn och så skulle vi hälsa på en sjukhuskompis. Sjukhusbesöket gick bra.. Hann även med lite shopping, turboshopping så att säga. Blomsterlandet för min del, Jula för Jonas del. Blev även stadium, ta 3 betala för 2 på skor, perfekt då vi båda skulle ha skor. Vilken tur att jag fick ett par till då ;)


Nu ska jag mysa med Ellagofis en stund.

Livet är perfekt, kan de bli bättre?

Prosit!
Postat av: Helena

Härligt bruden, härtligt :) Du & Ella är så duktig som växer/krymper :P Men hur var det med det där att hon blir tung, mamma kanske måste stryketräna? ;P

2010-04-15 @ 09:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0