.

Gud jag håller på att bryta ihop. Klarar vi oss igenom det här ja då kan vi säkert bygga en rymdraket också. Jag fattar inte vad det sitter i.. Lösa löften om bättring, men sekunden efter är allt som vanligt. Jag försöker, tro mig jag har försökt.

Men jag pallar inte en karl som ligger i soffan tre dagar i rad och tycker synd om sig själv. Jag gör inte det. Jag orkar inte med en människa som måste vila - men struntar i att jag får stå för allt arbete medans. Arbete först, vila sen. Om ingen städar, plockar, lagar mat, tvättar osv så blir det ogjort, dvs mer att ta tag i sen. Jag förstår bara inte hur fan man kan bara lägga sig och ärligt talat skita i allt. Bara för att man är trött.

Jag har också varit trött, men är man såhär trött är det något som är fel.

Åh gud ge mig styrka att orka.. Orka mig igenom den här fasen eller vad det nu är. Snälla säg att den är över snart och att allt blir mycket bättre sen för annars vet jag inte vad. Jag tänker inte leva mitt liv för att passa upp någon annan som inte orkar, orkar man inte vill jag ha en förklaring på varför och då räcker det inte med ett lamt jävla jag är trött.

Snälla du, jag har gett dig allt jag någonsin kan tänka mig, jag vill gärna ha lite tillbaka. NU. Sen är försent. Jag vill ha dig, dig. En engagerad DIG, som inte har tusen andra saker att tänka på utan som kan bara koncentrera sig på MIG. Är det för mycket begärt?

Jag vet att jag inte är guds bästa barn själv, herregud. Men du kan locka fram mina sämsta sidor och du vet varför jag gnäller och tjatar.

Prosit!
Postat av: Sandra

Ohh vad jag känner igen mig i allt det där.

Du jag är i bräcke nu igen, & denna gång tänkte ja försöka komma & hälsa på. när kan du?

2010-09-01 @ 18:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0