Multitasking

Jonas la ner Ella i sängen imorse när han for på jobbet, hon busade på och jag tänkte att jag skulle dra mig en stund. Sen när jag klev upp och gjorde välling så var klockan visst 8.30, så snällt att ge mamma sovmorron ;) Sen myste vi en stund till i sängen.

Kom precis på att jag glömde hänga tvätten igårkvälls, har man bra minne eller vad? Alltså det är ju egentligen hur lättsamt som helst att tvätta, men det tar som emot ändå.. Samma de här med att äta själv, men idag för första gången på flera månader gjorde jag en något bättre frukost. Ägg, mörkt bröd, fil och kaviar. Bättre än bara macka iallafall :)

Ja diskuterade kring utgång på mittlandiafestivalen också, där råder det verkligen delade meningar. Kunde bara konstatera att vi inte var överens ;) Att gå ut känns väl inte som prio 1 just nu, något jag verkligen skulle vilja göra är att ha en tjejhelg, typ åka å shoppa, käka, gå på bio... Det saknar jag.
Ha ha,
har ju infört ett köpstopp. Ska bli spännande.. Tur ändå att jag får handla åt Ella ;)
Ska göra en storrensning här bara Jonas blir klar med allt ute. Misstänker att jag har massa grejer som jag inte ens visste att jag hade. Minns att jag tänkte att det skulle ta tid att fylla skåpen när vi flyttade hit, ja det tog sisådär 2 månader. Är man en hamster eller vad? Nån måtta får det väl ändå vara ;)

Nu står jag i valet å kvalet om jag ska titta på tre kronor eller inte, jag menar det är ju lite nördvarning.. Men så va ju serien så himla bra också. Hmm.. Kanske spar det till kvällen istället och försöker göra lite nytta nu istället.


Prosit!
Postat av: Helena

Jag är helt klart på en tjejhelg ;)

2010-08-17 @ 15:58:02
Postat av: Lena

Ska ev. möta upp en snubbe i Ytterhogdal och sälja bilen till honom..

Men men får se hur det blir.

Man vet ju aldrig förrän det är gjort.

2010-08-18 @ 23:42:13
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0