100218

2225 g och 42 cm lång.

Hon kan även ha strl 40, passar perfekt! ;)

Vi va och hämta ut vagnen och babyskyddet idag, vagnen är superfin, längtar tills vi får använda den :) Vi tänkte ha den här, men nä.. Vill inte ha sjukhuslukt i min vagn så vi åker hem med den imorn. Vet att jag har sagt att vi åkt hem för sista gången redan, men de blir en blixtvisit! Har inte känt mig på topp så jag behövde göra något roligt, dvs hämta ut vagnen ;) å sen när vi hörde att vagnar kan försvinna här så va valet ganska enkelt att åka hem. Hem, hem, hem.. jag vill hem!!! Vi bor i ett pyttelitet rum nu :( De som är positivt är att de börjar tunnas ut på inlagda, skönt när de är lugnt. Även lite andra glädjande nyheter...


Kollar på OS, bara att vänja sig.. Jonas klagar nog inte att han är ledig just nu, sportnörden. De är ganska intressant faktiskt men jag går hellre på h&m.. Speciellt imorn då de är barnbidrag! Är ute efter en skötväska, å inte vilken som helst, utan en som är slut överallt å som inte görs nå mer :( f-n också. Ska på en babyaffär till imorn, håll tummarna! Även h&m hehe... Stortjejen få ju ha kläder nu!

Nu ska vi byta blöja här.. hmm..


Prosit!
Postat av: Lena

Härligt!=)

Drömde nåt kul inatt..

Anders och Jonas hade blivit modebloggare och var såå gay.. båda hade storkonsumerat brun-utan-sol och så hade de förstorat läpparna skitmycket och använde ljusrosa läppstift..haha XD de såg sjukt roliga ut!!! =D

2010-02-19 @ 18:57:11
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0