Lördag

Målade hela dagen igår, hann beta av 66 bräder.. Bara 88 kvar ;) Jonas och Pappa hann sätta en vägg, blir tokfint!! Vi gjorde inte fel som valde timmerpanel och färgen blir jättebra också.

Har en klo liknande näve idag, ungefär som om jag fortfarande håller i en pensel ;) Ska väl ut å göra ett ryck snart. Drack tre cider igår å känner mig lite dålig idag?! Något är feel då.. Jaja, de får bli lite plock å stök tills Ella ska sova, sen måla.


Blir nog inte yran i år. Synd, de är ju lite av en tradition! Får se om Jonke hinner ändra sig, isånnafall åker jag in och bor hos broder. Vore roligt, så hoppas herrn ändrar sig ;)

Prosit!
Postat av: isabell

klart han ska ändra på sig, in och ta en öl med mig:) komsikom!!

2010-07-24 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0