Al Går

Ganska bra väder, tänker dock ignorera det och vara inne ett tag till. Har precis betalat räkningar, diskat och lagt ner Ella så hon kan sova middag. Tänkte faktiskt ta tag i att beställa kort, är det något jag är dålig på så är det att framkalla kort.
Hade en att göra lista igår där allt (!) blev gjort så man kanske ska fortsätta i samma anda idag.. Hatar när man har sånt där smått som hänger över en, t ex betala räkningar, fk och så vidare.

Ella vaknade halv nio idag så jag är lite trött ;) hehe.


Imorn är vi bortbjuden! Det ser jag framemot :) (om nu inte mormor ändrar sig om barnvakten..) Sen midsommarafton och långhelg med pappsen.. Helt underbart! Inför 4-dagars veckor, tack.

Jo förresten jag fick min facktidning idag (seko för er som undrar) och läste om vilka svin SJ är, nytt jobb tack JA! Fyfan.




Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0