I lagens namn

SOL idag! Å här sitter jag.. Men har utfodrat Ella så jag ska äta själv nu tänkte jag och sen gå ut. Tänkte för en gångs skull gå en promenad, det är så dags tro mig. Man blir som lite lat emellanåt..

Kortvecka för Jonas, å vi ska äta trerätters på midsommar har vi bestämt. Han fixar varmrätten och jag för och efterrätt. Kan bli spännande. Kanske vi står där på få fredag med bara en förrätt och en efterrätt.. Skulle inte bli brydd ;) Vad ska ni andra göra på midsommar?


Fick en släng av svartsjuka igår, men inget som Jonas märkte av, såg nån bild bara och började tänka dumma tankar om mig själv. Men nej vet du vad, jag är SÅ mycket mer jag än dom andra och jag är ju gjord för Jonas. Kom igen, ingen kan va lika rolig som mig, ingen kan va lika morgonsexig som mig och ingen kan ha lika hemskt humör som mig!
;)



Prosit!
Postat av: Helena

mysig midsommar, här vet jag inte alls vad som händer. är bjudna på fest men får som om man kanske har bättre saker för sig under helgen än att vara bakis :P superbra insikt där du :D

2010-06-21 @ 18:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0