put a ring on it

Härligt med lite regn tycker jag. Behövde en urladdning. Men regnet får gärna dra vidare så kan de bli fint resten av veckan sen.. Hann ialf måla räckena till bron igår i finvädret. Åååh.. Blev SÅ fint med bron.

Ska ev. till sundsvall när Jonke slutat jobba. Byggmax är det som gäller. Men jag tror jag hoppar av på Birsta City istället, behöver göra en runda inne på kicks! Typiskt att precis alla grejer som lotion, deo, mascara och så vidare ska ta slut exakt samtidigt. Sen är det ju släktträff snart, nya kläder kanske? Hmm.. Kommer ju en kasse från Nelly snart men näe inget som passar till det så jag får nog göra en runda på h&m också! :)


Ska göra en köttfärslimpa nu. Eller något annat spännande bestående av köttfärs.. Tacos är tyvärr utelsutet då vi ätit det två dagar i rad. Fan, jag hatar verkligen att laga mat. Äter mycke hellre.



Livet är perfekt. Kan inte säga annat. En helt underbar dotter och en ganska underbar sambo, bor superfint, har allt jag behöver och lite till.. Sen är det ju sommar också! :)


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0