100502

Om jag vore en låt skulle jag vara sex on fire med kings of leon. Den ÄR jag. Det är nästan lite läskigt.. Jag tänker inte på låttexten för jag hör knappt vad karln sjunger, men gud vilken röst.

Jag har för övrigt bakat så mycket idag så mina händer blöder. Daimkaka, brunkusar (snoddas, mums mums..), blåbärs muffins, havrekakor, brownies, hallongrottor (det är ett snuskigt ord på en kaka tycker jag), sockerkaka, chokladsnitt.... Det gäller att ladda inför kalas. Ha ha.


Ellisen sov i 9 timmar inatt.. Skööönt. :-) Jag vaknade vid 6 och var klarvaken men lyckades somna om.. Hmm..







Prosit!
Postat av: helena

åh mums, jag tror jag måste hälsa på dig ^^ jag tycker också hallongrotta är ett snuskigt ord :P

2010-05-03 @ 07:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0