f to the redag

Nu är vi hemkommen från sundsvall. Det blev ett tattarlass.. Kan man säga. Jaja, det är gjort och jag är nöjd! Nöjdast i kommun tror jag. Härligt härligt.

Köpte klänningar till Ella i helgen, såå fina. Hittade även jeansleggings, toksött ju :) Det finns FÖR mycke fina bebiskläder. Å en del är ju bara sjukt opraktiska, man ska kanske tänka att det faktiskt är en bebis som ska ha dom. Det enda jag saknar med sundsvall är att kunna köpa barnkläder när som helst. Visst de finns affärer här med, men det blir som aldrig att man går dit, konstigt nog! Ska kanske tänka om där..

Sen kan jag berätta att marabou polkagris smakar EXAKT som marabou mint. Så nu slipper ni tänka mer på det... ;) Jag tog på mig det uppdraget åt er, så ni slipper. En sann hjälte alltså.

Imorn kommer broder! Ska bli kuul :)


Nu ska jag diska mina nya vinglas och hälla i något passande.. En tör cider kanske, eller någon gammal vinskvätt. Skulle haft en liten blend-rackare...


Prosit!
Postat av: helena

i sommar ska vi sitta i solen & dricka vin & snacka skit... kanske äta lite chokladbollar också ;)

2010-05-08 @ 11:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0