skitviktigt

Det blir nog inte en nutrilett-kur efter det jag hört.. Tänker försöka ändra min kost istället, ska ha socker-avvärjning till veckan! Socker, socker och socker. Ganska säker på att de inte gör gott i min kropp. Det är fanimig dags för en förändring om jag vill känna någon slags livskvalité.

Ska lusläsa recept och annat nu. Tänkte börja idag redan, inget bröd till frukost. Ingen pasta till middag. Kommer gå jättebra, det är jag helt säker på.

Gud vad jag känner mig inspirerad!!

Delmål ett blir att komma i min leggings :-)

Ah nog tjatat om mat, vikt osv.


Idag regnar det så det står som spön i backen, verkligen roligt väder. Jag ska träffa Jessica för en fika (dagens första prövning ;)) och sen göra byn med Jonas när han slutar. Han skulle ha jobbat imorn, men han sa ifrån. Skönt.


Nu ska jag beställa nya skooor. Kanske. Har inte riktigt bestämt mig.



Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0