oh helga natt

God middag, måndag. Har avklarat frukost, lunch och lite tvätt. Nu sover Ella och jag tog en paus. Sitter och kollar på julrecept, sötsaker :-) Kanske är en god idé att börja i tid.. Har en vision om adventsfika och justja, det är ju bara två veckor kvar tills dess! Har iofs inte sagt vilken advent ;)



Ella fick paket i lördags, mmmm...



Sötungen i timrå-dressen


Som ni ser är lösenordet borta, de är för att jag råkade ta bort det och sen glömde jag bort vad jag hade för lösenord :-) Vill ha en ny blogg, en öppen. Men jag vill egentligen inte ha den här öppen pga gamla texter som jag heller inte vill ta bort så då blir det en ny. Enklast så, hohoho.


Ha en fortsatt trevlig måndag!

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0