zzzzzz

Det går framåt, Ella vaknar numer vid 03:40 och håller låda en bra stund. Känner mig mer död än levande just nu.. Kanske man ska ta sig en tupplur? Nackdelen är att det är svårt att "sova igen" missad tid under dagen för man blir så jäkla seg sen..

Tänker inte göra många knop iallafall, hon sover nu och då ska jag njuta av lugnet.. :-)


Härligt väder November bjuder på, mera sånt! 5 grader plus och ingen snö är helt perfekt ;) Guuud så härligt! En grön jul är inte så skrämmande ändå, jag orkar inte med 20 minus då får det hellre vara såhär.


Va på BVC igår, fick lite information och Ella fick göra massa test. Slå ihop klossar, titta efter klossar, vinka, dadaDAdadaDAAADAA, ta tag i saker med mera. Fick lite tips om mat, Ella fick grädde igår, hahaha. Vilken höjdare! :-) Även lite ost.


Nu ska jag slå ihop datorn och läsa nya Lantliv... Åh gode gud säg att Ella sover åtminstonde en timme till..

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0