ha

Här håller vi på att ta ihjäl varandra, upp som en sol och ner som en pannkaka... Skickade iväg Jonas och Ella på låååångpromenad så jag får en mysmorgon (nåja, förmiddag) för mig själv. Ska bege mig ner i källarn och RÖJA! Hann med garderoben igår, gjorde om lite iallafalll. Konstaterade att jag behöver mer space! Eller förmågan att slänga saker jag inte använder.. Att det ska vara så svårt?


Funderade kring köket igår, mycket man vill men snickarn har semester för tillfället tror jag. Nåväl, jag vet hur jag vill ha det och så blir det! Bara att börja beställa... Jajustja, målarn måste komma igång igen också ;)

Nej, nu ska jag starta med operation s l ä n g a. Hör ni inte av mig på flera dagar så ligger jag begradv under soppsäckar...

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0