hödde du

Alltid lika härligt att vakna till solsken! Däremot sken inte solen första gången jag klev upp, Ella tyckte fem var en bra tid att vakna. Kände mig alldeles mörbultad, men fick somna om en stund ;)

Idag står packning, städa toalett och dammsuga på schemat. Måste även skriva en instruktionsbok till Jonas så han klarar helgen ;) Vi har lite olika syn på hur saker bör skötas, men några måsten finns ju och han har lite lätt att glömma saker hrrmm.. Det som måste kommas ihåg är Ellas D-droppar, tro nu inte att jag är världens hönsmamma för resten får han klura ut själv.

Måste även hinna iväg på affärn och köpa färdkost! En cola och fem tidningar. Kanske nått godis också.. Ett Tom & Jerry kexpaket? Det funkade ju jättebra en gång i tiden.. Åh, jag känner att jag har lite resfeber, men det ska bli SÅ härligt att komma iväg! Alla behöver semester hemifrån, å även från sin sambo.


Nej ska vittja postlådan nu, tro megapaketet från Ellos är på ingång! :D


Tack & Bock till er härliga vänner som står ut med småbarnsmorschan! =)

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0