lila

Idag är det ju bär något lila för att säga en självklarhets - dagen, tur då att jag sprang in i vardagsrumsbordet!! Kommer få en lila nagel, sånna här gånger börjar jag tro på ödet..

Sitter och väntar på att prällen ska ringa, får tydligen en tjej (?). Synd, den vapengalne är roligare... Och snart ramlar väl faderskapet innanför dörrn också. Försöker tvätta också på samma gång, var inte så lockande att gå ut idag. Lite väl grått. Dessutom har jag världens fetaste skavsår på hälen, började helt seriöst grina igår men inte fan vände jag heller.

Kläder, blommor, dekoration, porslin, dryck, ätbart... Det är många pusselbitar som ska falla på plats. Nä, dags att göra en lista!



Positivt inlägg, kul ;)
Nu ska jag dyka ner i räkningshögen... Alltid lika spännande.

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0