Mormordag

Jag och Ella va till Bräcke idag, gick på byn med mormor och åt våfflor! Fick jättefina ljuslyktor av mamma :-) Finns ju supermycket fina saker på handelsträdgården, vill ha allt!!

Tänkte ha en slökväll idag, Ella har levt rövare med oss föräldrar tills nu sen hände en liten olycka så tvättmaskinen får gå varm här ikväll med. Men under tiden sitter jag i soffan och tänker så göra hela aftonen! Känner mig inte helt hundra, varken i huvud eller kropp.


Nu börjar halv åtta hos mig, älskar det programmet. JAJUSTJA!!!! Desperate ikväll... ååååh, fyfan så bra.

Hoppas på mer sömn inatt, Jonas väckte mig inatt och frågade vad det var med mig, jag låg och skakade. Drömde mardröm om Sten Frisk, hua.

God kväll

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0